Savjetovanje i pomoć u štetama

Savjetovanje i pomoć u štetama

Saznajte više
 

U našem poslovnom odnosu poseban naglasak stavljamo na rješavanje šteta gdje vam kroz cijeli proces pružamo maksimalnu podršku. Uz našu pomoć ćete brže i jednostavnije ostvariti prava iz ugovorenih polica osiguranja te sanirati nastalu štetu. 

Prednosti

  • Ostvarivanje prava

    Ostvarivanje prava

    Brže i jednostavnije ostvarite prava iz ugovorenih polica osiguranja.

  • Brža sanacija štete

    Brža sanacija štete

    Pružamo vam pomoć prilikom prijave štete čime ubrzavamo proces naplate štete te vraćanje vašeg poslovanja u redovne uvjete.

  • Bez naknade

    Bez naknade

    Cijeli postupak od postavljanja odštetnog zahtjeva i sve do naplate štete je za vas kao našeg klijenta bez nakande.

Što kada se dogodi šteta?

 

Najčešća je dilema kako ostvariti naknadu štete.
Obvezno kontaktirajte svog posrednika u osiguranju jer za ostvarenje prava iz ugovora potrebno je poznavanje sudske osigurateljenje prakse. Posrednik u osiguranju svojim iskustvo i stručnošću te suradnjom s renomiranimom mrežom suradnika najbolja je opcija u ovoj situaciji. 

1. Odmah kontaktirajte svog posrednika u osiguranju
Važno je odmah stupiti u kontakt sa svojim posrednikom i upoznati ga s nastalom situacijom.

2. Upoznavanje s nastalom štetom
U zajedničkom razgovoru o načinu nastanka štete potrebno ocijeniti kakve su mogućnosti za ostvarenje naknade za nastalu štetu i definirati svu potrebnu dokumentaciju kao podlogu za dobivanje štete.

3. Dokumentacija
Nakon prikupljanja dokumentacije kreće proces analize dokumentacije koji podrazumijeva proučavanje svakog pojedinog dokumenta i utvrđivanje eventualne dodatne dokumenatcije koju je potrebno priložiti.

4. Realizacija odštetnog zahtjeva
Početak realizacije zahtjeva smatra se trenutak od kada osiguravatelj zaprimi odštetni zahtjev.
Za vrijeme realizacije štete kao vaš posrednik pokušavamo maksimalno ubrzati proces naplate štete na način nagodbe s osiguravateljem.

Kada podnošenje odštetnog zahtjeva nema osnove?
U procesu razmatranja odštetnog zahtjeva sudjeluju uz posrednika i stručnjaci iz pojedinih područja kako bi se razmotrila opravdanost odštetnog zahtjeva.
Ukoliko se ustanovi da podnošenje odštetnog zahtjeva nema osnove, savjetovat ćemo vas da odustanete od odštetnog zahtjeva.

Posrednički honorar
Cijeli postupak postavljanja odštetnog zahtjeva do naplate štete je za vas kao klijenta besplatan. Naš honorar naplaćujemo tek kada dobijete novac od osiguravatelja u postotku od naplaćene štete. U slučaju da iz bilo kojeg razloga ne dobijete naknadu odštetu za vas su naše usluge u potpunosti besplatne.

Kontaktirajte nas

Nazovite nas

Nazovite nas na naš info telefon.

E-mail

Pošaljite nam poruku.